ساعت زنگ دار فوق العاده بلند با لرزاننده تخت برای ناشنوایان و کم شنوایان

1) بیداری آسان

2) لرزش دهنده سیمی بلند و قابل تنظیم صدا – با سیم ویبراتور بلند ۷۱ اینچی، لرزاننده تخت را می توان زیر بالش یا تشک قرار داد و لرزش قوی ایجاد کرد تا شما را بدون مزاحمت دیگران از خواب بیدار کند. با استفاده از بالاترین سطح صدا و لرزاننده تخت قدرتمند، می‌توانید با اطمینان به موقع از خواب بیدار شوید.

3) ساعت زنگ دار دوگانه به شما این امکان را می دهد که برای دو هم اتاقی متفاوت ، زنگ ساعت های مختلف تنظیم کنید. وقتی زنگ هشدار به صدا درآمد، دکمه بزرگ چرت زدن را به آرامی لمس کنید تا موقتاً خاموش شود و قبل از اینکه دوباره به شما هشدار داده شود، از ۹ دقیقه خواب اضافی لذت ببرید. همچنین می‌توانید «ALARM PAUSE» یا «ALARM OFF» را فشار دهید تا به ترتیب به مدت ۲۴ ساعت یا به‌طور دائم زنگ را خاموش کنید.

4) با نمایشگر LED بزرگ ۷.۵ اینچی، اعداد روی ساعت حتی از فاصله دور یا در سراسر اتاق خواب بدون عینک بسیار واضح هستند. ساعت دیجیتال زنگ دار همچنین دارای ۵ سطح روشنایی صفحه قابل تنظیم است، شما می توانید برای جلوگیری از هر گونه نوری که خواب شما را اذیت می کند یا سطح روشن تر را روی کمترین سطح تنظیم کنید تا به راحتی زمان را در طول روز مشاهده کنید.

5) شارژ برقی با باتری پشتیبان فقط برای به خاطر سپردن تنظیمات زمان و هشدار هنگام مواجهه با قطع برق استفاده می شود. در طول باتری پشتیبان، صفحه نمایش خالی می شود اما زنگ هشدار همچنان فعال است.

6) طراحی پورت شارژر USB و فرمت ۱۲/۲۴ ساعته برای شارژ ایمن تلفن یا دستگاه دیگر در هنگام خواب فراهم می کند

7) کارکرد آسان و برنامه گسترده با دکمه های تنظیمات بصری. ویژگی های به روز شده مانند لرزش، زنگ دوگانه، دیمر، پورت شارژ USB و ظاهر شیک، ساعت زنگ دار اتاق خواب از ویژگی‌های دیگر این ابزار می‌باشد.